close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 יתרונות של מאווררים למסחר לסביבות עסקיות

מערכת שורשו כסליו, תשפ04/12/2019

בהשוואה להרחבת מערכת מיזוג האוויר שלכם, התקנת מאווררים למסחר בגדלים שונים בחלל המסחרי שלכם היא אפשרות ידידותית לתקציב

תגיות:
מאווררים למסחר הומצאו בסוף שנות התשעים, ונחשבים לטכנולוגיה חדשה יחסית, אך הם כבר חוללו מהפכה בבקרת האקלים בתוך מבנים גדולים. מההתחלה הצנועה שלהם כמאווררים לחקלאות, מאווררים תעשייתיים זוכים כיום לחיבוק נרחב בזכות יעילותם, החיסכון בעלויות שהם מציעים וביצועיהם המעולים כמעט בכל ענף שמשתמש בבניינים גדולים.

אמנם במקרים רבים מאווררים למסחר נקראים מאווררים תעשייתיים, אך הם אינם מוגבלים למחסנים ומפעלים. מספר הולך וגדל של קמעונאים בתחום הבניין מגלים את היתרונות של מאווררים למסחר ומתקינים אותם במפעלים שלהם. בואו נראה איך ולמה מאווררים אלו עובדים
היטב במבני קמעונאות.

מה הם מאווררים למסחר?
מאווררים למסחר מייצגים נפח גבוה ומהירות נמוכה. בניגוד למאווררים המסורתיים המסתובבים במהירות גבוהה ומייצרים זרם אוויר ממוקד, מאווררים אלו מיועדים להעברת כמויות אוויר גדולות מאוד באטיות ובאופן יציב דרך חלל גדול. זה עוזר בשיפור איכות האוויר ובוויסות הטמפרטורות בשלושה אופנים:
• הם מפיצים אוויר באופן שווה ברחבי החלל לוויסות טמפרטורה יעילה יותר.
• הם יוצרים אפקט קירור אידוי שגורם לאוויר חם להרגיש קריר יותר עד עשר מעלות.
• הם מאווררים ביעילות את כל החלל.

תכונה נוספת שמייחדת מאווררים למסחר ומבדילה אותם מהמאווררים המסורתיים היא הגודל הגדול שלהם. מסיבה זו הם בדרך כלל מותקנים כמאווררי תקרה, אם כי חלק מהדגמים עשויים לשמש גם כמאווררי מעבר.

5 סיבות להתקין מאווררים למסחר בחללים העסקיים שלכם
מאווררי תקרה גדולים אלה עובדים בשקט, אינם בולטים, וחסכוניים באוורור שטחי הקמעונאות שלכם במספר דרכים. אז בואו נדבר רגע על הסיבות העיקריות להתקין מאווררים למסחר בחללים עסקיים.
1. עלויות מופחתות
מאווררים למסחר עולים הרבה פחות להפעלה מאשר מאווררים מהירים שעובדים במהירות גבוהה, והם מספקים לכם הפחתה משמעותית בהוצאות המיזוג.
2. נוחות ופרודוקטיביות משופרים
הפעלת מאווררים למסחר מסייעת לשמור על אוויר במרחב הקמעונאי שלכם צלול, נקי ובריא, תוך שמירה על טמפרטורה נוחה קבועה.
מחקרים רבם מראיים שתנאים נוחים פירושם עובדים פרודוקטיביים יותר, וחוקרים סבורים כי נוחות משופרת עשויה להגביר גם את הכירות הקמעונאיות.
3. השפעה אסתטית
מאווררים למסחר פועלים בשקט על התקרה, ואין צורך לדאוג לחוטי חשמל ארוכים מכוערים, להבי מאוורר רועשים או תנועת רוח חזקה שמסיחה את הדעת.
למאווררים אלו יש עיצוב מלוטש שמשתלב היטב עם סגנונות שונים של עיצוב מסחרי, והם זמינים בצבעים רבים ושונים להשלמת המותג שלכם.
4. תחזוקה נמוכה
לאחר התקנתם, מאווררים למסחר כמעט ואינם זקוקים לתחזוקה, עם מרווח פיקוח של עשרים אלף שעות. המשמעות היא שעלויות התפעול נשארות נמוכות, והם גם אינם מתקלקלים בתדירות גבוהה.
5. עלות רכישה נמוכה
בהשוואה להרחבת מערכת מיזוג האוויר שלכם, התקנת מאווררים למסחר בגדלים שונים בחלל המסחרי שלכם היא אפשרות ידידותית לתקציב, שיכולה להשתלם במהירות באמצעות פריון משופר וירידה בעלויות האנרגיה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה